Obsługa techniczna nieruchomości

  • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości, w tym książki obiektu budowlanego zgodnie z wymogami Prawa budowlanego
  • zlecanie kontroli technicznej, okresowych przeglądów nieruchomości i urządzeń stanowiących jej wyposażenie techniczne oraz nadzór nad ich przebiegiem
  • zlecanie i kontrola bieżącej konserwacji, napraw i drobnych remontów budynku
  • prowadzenie rejestru zgłoszonych awarii, usterek, uwag
  • nadzór nad usuwaniem awarii i ich skutków
  • egzekwowanie prawidłowego wykonania umów-zleceń na prace konserwacyjne, naprawcze, remontowe i modernizacyjne
  • przedstawienie planu remontów niezbędnych do wykonania w okresach rocznych i wieloletnich
  • przygotowanie zakresu robót do wykonania wraz z określeniem zastosowanej technologii
  • przygotowanie kosztorysów inwestorskich oraz tzw. „kosztorysów ślepych”
  • organizowanie konkursów ofert lub przetargów na wykonanie prac konserwacyjnych, remontowych, modernizacyjnych lub inwestycyjnych
  • zapewnienie nadzoru nad wykonywanymi pracami przez inspektorów właściwych branż (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej)
  • rozliczanie wykonanych prac (sporządzanie przejściowych i końcowych protokołów odbioru, weryfikacja kosztorysów powykonawczych)
  • pięlegnacja zieleni i zakładanie ogrodów